sobota, 8 września 2012

SERUM ZIOŁOWO-WITAMINOWE RADICAL - RECENZJA


Tak jak pisałam w poprzednim poście, nadszedł czas na dalsze recenzje produktów Radical. Dzisiaj kolej na Serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających.





Muszę się Wam szczerze przyznać, że na serum trafiłam przypadkiem. W hipermarketach bardzo często można kupić miniaturki różnych produktów takich jak szampony, balsamy, kremy do rąk itp - świetne, kiedy wybieramy się na wakacje i nie chcemy targać ze sobą kilkunastu wielkich butelek - kupujemy parę mini-tubek i  możemy zapakować do walizki więcej ubrań ;D
Więc gdy ostatnio byłam na zakupach nie mogłam przejść obojętnie obok półki z tymi małymi cudeńkami - takie małe kremiki do rąk świetnie nadają się do torebki ;p - oglądałam, zachwycałam się i nagle... zauważyłam tą miniaturkę serum. Od razu wylądowała w koszyku, pomyślałam: czemu nie? Jak zaczynać bitwę przeciwko wypadającym włosom, trzeba się dobrze uzbroić ;)


Tubeczka ma pojemność 30 ml - może trochę mało, ale nie trafiłam na razie nigdzie na większe opakowania.   Zapłaciłam za nią 3,99 zł. Serum jest bardzo wydajne. Użyłam już kilkakrotnie i na razie nie ma wielkiego ubytku - a moje włosy są długie, więc mała kropelka nie wystarczy. ;)


Serum jest białe i ma raczej gęsta konsystencję. Bardzo dobrze się wchłania. Po rozprowadzeniu na włosach jest prawie niewidoczne. Nie jest kleiste, ma piękny ziołowy zapach (tak jak szampon).


Od producenta:

"Specjalnie opracowana, nowoczesna formula, ze starannie dobranymi składnikami aktywnymi - naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, witamina E, wyciąg z zielonej herbaty, Inulina z cykorii - błyskawicznie poprawiają kondycję włosów, przywracając im piękny i zdrowy wygląd. 
Dzięki regularnemu stosowaniu włosy stają się mocniejsze, dogłębnie odżywione i nawilżone oraz miękkie i błyszczące."

Sposób użycia:

"Na umyte, wilgotne włosy równomiernie nanieść niewielką ilość serum. Nie spłukiwać. W przypadku włosów delikatnych i cienkich oraz przetłuszczających się pozostawić na 2-3 minuty i spłukać wodą."

Składniki:

AQUA, CETYL ALCOHOL, CETOSTEARYL ALCOHOL, PGF-20 STEARATE, STEARALKONIUM CHLORIDE, PPG-3 BENZYL ETHER MYRISTATE, GLICERIN, CAMELIA SINESIS, EQUISETUM ARVENSE, CYCLOMETHICONE, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, INULIN, PARFUM, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, DISODIUM EDTA, XANTHAN GU, BHA, BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONNELLOL, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL.

Moja opinia:

Używając tego serum po raz pierwszy postanowiłam zafundować moim włosom mega odżywienie, więc nie spłukiwałam go z włosów. Jednak efekt przyklapniętych kosmyków mnie nie zadowolił. Za drugim razem spłukałam je po 3  minutach i było zupełnie inaczej. Moje włosy były miękkie i lekkie. Nie mogę Wam niestety powiedzieć nic o większym błyszczeniu, gdyż niedawno farbowałam włosy, które błyszczą się samoistnie ;)
Po półtora tygodnia codziennego stosowania serum jestem bardzo zadowolona. Włosy mniej wypadają, są miękkie i lekkie (na wietrze mam uczucie, że zaraz odlecą ;).
Obietnice producenta sprawdziły się, więc mogę ze spokojnym sumieniem polecić Wam ten produkt. ;)

MOJA OCENA:
10/10


Najlepsze efekty uzyskacie stosując szampon Radical i serum.
POLECAM!! ;)





2 komentarze:

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...