wtorek, 11 września 2012

AVETPHARMA - MORWA BIAŁA


Dzisiaj czekała mnie bardzo miła niespodzianka. ;) Otwieram skrzynkę, a tam uśmiecha się do mnie biała koperta. Dzień od razu lepszy ;D

Co było w środku? 
Jakiś czas temu zamawiałam za pośrednictwem facebooka próbki Morwy Białej.
Po miesiącu dotarło do mnie 15 tabletek.





Morwa Biała Plus suplement diety to kompleksowy preparat zawierający składniki korzystnie wpływające na poziom cukru w organizmie. Morwa Biała Plus suplement diety został opracowany specjalnie dla osób, które dbają o ilość cukrów przyjmowanych wraz z pożywieniem, także podczas odchudzania. Zmniejszone przyswajanie węglowodanów pomaga w utrzymaniu prawidłowej wagi ciała i wspomaga odchudzanie.


Ekstrakt z liści morwy białej dzięki zawartości substancji spowalniających działanie enzymów biorących udział w trawieniu węglowodanów korzystnie wpływa na poziom cukru w organizmie. Dzięki tym substancjom część węglowodanów pozostaje niestrawiona i wydalona z organizmu. Ekstrakt z kory cynamonowca korzystnie wpływa na działanie insuliny, co wspomaga regulację poziomu cukru w organizmie.


Zalecana dzienna porcja do spożycia: 1-2 tabletki przed posiłkami bogatymi w węglowodany. Tabletkę należy popić wodą . Nie przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia.


Skład:   celuloza mikrokrystaliczna - substancja wypełniająca, ekstrakt z liści morwy białej (Morus alba L.), ekstrakt z kory cynamonowca (Cynamonium verum), hydroksypropylometyloceluloza - substancja do stosowania na powierzchnię, starynian magnezu - substancja przeciwzbrylająca, poliwinylopirolidon - substancja wypełniająca, guma arabska - zagęstnik, lecytyna sojowa - emulgator, chlorek chromu (III)


Dla utrzymania prawidłowego stanu zdrowia należy stosować zróżnicowaną dietę i prowadzić zdrowy tryb życia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.

Nie stosować w przypadku nadwrażliwości lub uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu. Nie zaleca się stosowania preparatu kobietom w ciąży i karmiącym piersią.

Hmmmm - zobaczymy jak się sprawdzi ;p



1 komentarz:

  1. również mam ten suplement w domu, ale jakos jeszcze go nie stosowałam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...