poniedziałek, 3 września 2012

DZISIAJ W SKRZYNCE


Dzisiaj w skrzynce czekały na mnie aż dwie koperty. Co w nich znalazłam?

Dwie próbki Colonu C






Źródło błonnika pokarmowego, prebiotyków i probiotyków, które:

  • regulują pracę jelit
  • pomagają kontrolować wagę
  • zapobiegają zaparciom


Colon C zapewnia organizmowi nie tylko niezbędną dawkę błonnika, ale też kompleksowo dba o zdrowie jelit. Błonnik to tylko jeden z elementów ich ochrony. Pełną gwarantuje błonnik z pro- i prebiotykami w odpowiednich proporcjach takich jak w preparacie Colon C.



Jeżeli chciałybyście sobie takowe zamówić klikajcie 

Uprzedzam, że czeka się bardzo długo. Ja prawie zwątpiłam, że jeszcze je kiedyś zobaczę ;p

W mojej skrzynce znalazł się także katalog kolorów od Dulux






Przyda się przy przemalowywaniu ;p
Chcecie katalog? Możecie zamówić go bezpłatnie TUTAJ

Lexi

1 komentarz:

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...