czwartek, 6 września 2012

RADICAL - RECENZJA


Ostatnio borykam się ze strasznym problemem - strasznie wypadają mi włosy. Znajduje je dosłownie wszędzie! Każda dziewczyna, kobieta wie, jaka to tragedia znajdować na szczotce tony włosów ;(
Wybrałam się więc do drogerii i zaopatrzyłam się w zapas szamponu ze skrzypem polnym. Jaki wybrałam? Oczywiście Radical - chyba najsłynniejszy szampon wzmacniający.

Z półki zgarnęłam także nowość (jak dla mnie - nigdy jeszcze nie widziałam tego w sklepach) - serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających Radical.





Tak zaopatrzona ruszyłam do domu i rozpoczęłam testowanie.


Strasznie podoba mi się buteleczka - zawiera 300 ml szamponu. Kojarzy mi się z jakimiś eliksirami czy coś w tym stylu ;p
Dobrze leży w ręce - ale tylko na sucho. Gdy macie mokre ręce uważajcie, gdyż butelka lubi "fikać" koziołki ;)


Bardzo fajna zakrętka - dzięki niej można bez najmniejszych problemów otworzyć szampon. A skoro o otwieraniu mowa...


Szampon jest koloru żółtego - co do konsystencji to przypomina mi jakiś gęsty syrop ;)
Pachnie bardzo ziołowo - niektórym może to przeszkadzać, bo zapach jest dość intensywny, ale ja go polubiłam. ;p

Co wyczytałam z etykietki? 




" Wyjątkowo łagodny i bardzo dobrze tolerowany przez skórę głowy szampon do częstego  mycia włosów zniszczony i wypadających. Specjalnie opracowana receptura - naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, Inulina z cykorii - wyraźnie wzmacnia włosy oraz hamuje ich wypadanie. Dzięki regularnemu stosowaniu szamponu Radical włosy stają się sprężyste i mocniejsze oraz aksamitnie gładkie i lśniące, dobrze się rozczesują i lepiej układają. "          
Sposób użycia:

 Na mokre włosy nanieść niewielką ilość szamponu i delikatnie wmasować, aż do uzyskania piany. Następnie spłukać wodą. W razie konieczności czynność powtórzyć.

Skład:

AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM LAURODYL SARCOSINATE, GLYCERIN, POLYQUATERNIUM 7, EQUISETUM ARVENSE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, PANHENON, PEG-40 HYDROGENATED CASTR OIL, PARFUM, INULIN, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, LACTIC ACID, DISODIUM EDTA, HEXYL CINNAMAL

Produkt nie był testowany na zwierzętach!

Moja opinia:

Mogę śmiało powiedzieć, że szampon na serio działa. Moje włoski są w lepszej kondycji i mniej wypadają. 
Pomógł mi - i to bardzo. 
Szampon ma fajny, ziołowy zapach. Pieni się słabo, trzeba albo bardziej zmoczyć włosy, albo zdać się na cierpliwe masowanie. Nie podrażnia skóry głowy, pozostawia miłe uczucie świeżości.
Cena jest bardzo przystępna - jak na taka jakość produktu. Ja w promocji zapłaciłam za niego 8,99 zł.
Warto go kupić, bo naprawdę działa.
Mógłby być sprzedawany w trochę większej butelce, ale co tam - taka ma swój urok ;p

MOJA OCENA:
10/10

JUŻ JUTRO MOJA OPINIA O KOLEJNYM PRODUKCIE TEJ FIRMY - SERUM ZIOŁOWO - WITAMINOWYM ;d




1 komentarz:

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...