czwartek, 20 września 2012

NOWOŚCI SKRZYNKOWE


Ostatnio coś się ruszyło i codziennie wyciągam z mojej skrzynki nowe koperty ;D
A narzekałam, że moja skrzynka czuje się osamotniona ;p

Jako pierwsze zawitała do mnie próbka mleczka Cif, która trafiła w moje ręce dzięki akcji na Facebooku.





Spodziewałam się małej buteleczki - taka próbka do rozcinania nadaje się tylko na jedne raz, ale nie będę narzekać ;D



Jako drugie przywędrowały próbki zapachów od Hugo Boss.
Najnowszy zapach Boss Nuit sygnowany przez Gwyneth Paltrow oraz Boss Orange którego twarzą jest Sienna Miller.


Boss Nuit - mrocznie ;)


I Boss Orange - trochę słońca ;p






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...