czwartek, 20 września 2012

NOVACLEAR


Nie pamiętam czy wspominałam Wam tutaj o Teście Konsumenckim, który zorganizowała firma Novaclear na Facebooku.


Wystarczyło wysłać swoje zgłoszenie (warunkiem było posiadanie bloga). Do testów wybrano 300 osób, które prowadzą najciekawsze blogi.
Mogę się pochwalić, że jestem jedną z tych szczęściar - niedawno przyszedł do mnie listem poleconym jeden z trzech kosmetyków Novaclear, które były przydzielane losowo.
Trafił mi się Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych.






Na jaki produkt można było jeszcze trafić? Acne Cream (Krem do twarzy), Acne Mask (Maseczka do twarzy)


Zobaczymy jak się sprawdzi u mnie ;)



Ale coś czuję, że nie będzie tak źle ;p





6 komentarzy:

  1. gratulacje! Czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam maseczkę. A do testów przeznaczyli tylko 3 kosmetyki: maseczkę, sztyft i krem.

    OdpowiedzUsuń
  3. a to chyba że tak ;p już poprawiam ;) gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratujuje równiez wygranej na bangli, szczerze zazdroszcze tego wygranego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo kochana ;** trzymam za Ciebie kciuki w kolejnych testowaniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam ten produkt, jako drugi z dłuższą datą, bo wcześniejsza maseczka była do listopada.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...