czwartek, 16 sierpnia 2012

ZMYWACZE DO PAZNOKCI - RANKING


Jak obiecałam tak i zrobiłam. Zrobiłam małe domowe podchody i zebrałam wszystkie zmywacze do paznokci jakie tylko znalazłam. Namęczyłam się strasznie, ale są.
W rankingu biorą udział:


  • Carrefour Zmywacz do paznokci
  • Ewa Schmitt Zmywacz do paznokci Gel
  • Isana Rossmann Zmywacz do paznokci Bezacetonowy
  • Sensique Zmywacz do paznokci o zapachu magnolii




Wszystkie buteleczki są fajne. Tylko ta z Carrefoura jest szklana - reszta dobrze znane nam plastiki. Najlepiej leży w dłoni butelka od Ewy Schmitt, najgorzej Carrefour. Najmniejsza i najbardziej poręczna ta od Sensique i Isana.

PUNKTACJA ZA BUTELKI:
  • Carrefour - 8/10
  • Ewa Schmitt - 10/10
  • Sensique - 10/10
  • Isana - 10/10



Przyjrzyjmy się jak wyglądają po odkręceniu buteleczek. Mają korki niekapki?
Przekonajmy się:


Niespodzianka! Żadnego takiego korka. Po prostu trzeba przytknąć wacik i zmywacz się leje. Nie wiem czy to dobre rozwiązanie. Ostatnio potrąciłam Zmywacz Carrefoura i wylał mi się na podłogę. I to sporo! Szkód wielkich nie było, ale dla mnie lepszym rozwiązaniem byłyby korki niekapki. Wiecie o czym mówię? ;)

A jak z kolorami płynu?


Najbardziej rzuca się w oczy Sensique - fajny malinowy kolorek. Ewa Schmitt jest lekko zielona, Isana różowawa. Carrefour nie ma koloru.

Jak zmywają? Tutaj nie będzie zdjęć, niestety nie miałam jak zrobić, więc musicie zdać się na moje słowo pisane. ;)
  • Carrefour - nieźle radzi sobie z kolorowymi lakierami, choć trzeba trochę potrzeć, żeby zmyć wszystko. Nie usuwa resztek lakieru z zakamarków. Lakier bezbarwny i biały zmywa świetnie - obyło się bez większych problemów. Lakiery brokatowe: i tutaj pojawia się duuuuży problem. Nie radzi sobie z nimi. Potrzebna jest podwójna ilość preparatu i duużo tarcia. ;(                                       OCENA ZA ZYWANIE: 6/10
  • Ewa Schmitt - bardzo dobrze zmywa lakier kolorowy, nie zostawia resztek. Nie ma najmniejszego problemu z lakierem przezroczystym i białym. Brokatowce także ulegają jej wpływowi. Nie od razu, ale dużo lepiej niż Carrefour                                                                                                    OCENA ZA ZMYWANIE 9/10
  • Sensique - lakier kolorowy to lekki problem dla tego zmywacza. Zmywa go, ale barwi skórę wokół paznokcia na kolor zmywanego lakieru. Po czerwonym miałam całe różowe palce. Z brokatowymi sobie nie radzi. Wacik się rwie. Bezbarwne i białe = no problem                                                          OCENA ZA ZMYWANIE 4/10
  • Isana - nie daje szans lakierom kolorowym, bezbarwne i białe po prostu przestają istnieć. Lekki problem z tymi brokatowymi, ale nie jest źle                                                                            OCENA ZA ZMYWANIE 9/10
Następny krok - zapach. Nie wiem jak Wy, ale ja zwracam szczególną uwagę na zapach danego produktu, nawet jeśli to jest zmywacz do paznokci. Jeśli zapach mi się nie spodoba,, po prostu nie kupie go drugi raz.
Jak się sprawdziły zmywacze w tej kategorii?

  • Carrefour - Mój wrażliwy nos nie cierpi tak bardzo, gdy zmywam paznokcie. Choć nie jest idealnie. OCENA 8/10
  • Ewa Schmitt - Czuć zapach chemikaliów, ale w mniejszym stopniu niż u Carrefoura.               OCENA 9/10
  • Sensique - Uhhh tutaj po prostu nie da się wytrzymać. Niby na opakowaniu jest napisane - zapach magnolii, ale ja jej jakoś nie czuję. Zmywacz śmierdzi niemiłosiernie!                                      OCENA 2/10
  • Isana - Przeżyję                                                                                                                     OCENA 8/10

A może są jakieś witaminy? (co na opakowaniach):



"Przystosowany do zmywania wszystkich typów lakierów do paznokci. Znakomicie zabezpiecza i odżywia płytkę paznokcia, a także nie powoduje wysuszenia skóry. Dzięki unikalnej recepturze nie uszkadza tipsów. Z witaminą A*E*F*B "

OCENA: 6/10












"Zmywacz Gel z olejkiem z zielonej herbaty + witamina E. Żelowa odżywka o innowacyjnej formule doskonała do zmywania wszelkiego rodzaju emalii. Przeciwzapalne i łagodzące właściwości olejku z zielonej herbaty aktywnie wpływają na zdrowy i zadbany wygląd paznokci. Witamina E wspomaga proces wzrostu paznokci, działa regenerująco na płytkę oraz zapobiega pękaniu i łuszczeniu się skórek. Wzmacnia elastyczność płytki i poprawia jej ogólną kondycję. Specjalna żelowa konsystencja zapewnia komfortowe użytkowanie."

OCENA: 10/10












"Bezacetonowy zmywacz z olejkiem pielęgnacyjnym, powoduje, że paznokcie stają się piękne. Szybko i dokładnie usuwa lakier, zawiera wysokojakościowy olejek i substancje natłuszczające."

OCENA: 6/10












"Bezacetonowy zmywacz lakieru do paznokci o zapachu magnolii z kreatyną i witaminami A+E. Nie zawiera acetonu, działa łagodnie na paznokcie i otaczają skórę dłoni bez ryzyka ich nadmiernego przesuszenia lub uszkodzenia. Wzmacnia płytke paznokciową. Skutecznie usuwa nawet ciemne emalie."

OCENA: 7/10






Sprawdźmy, jak to jest u nich z pojemnością:





Carrefour   
OCENA: 10/10












Ewa Schmitt
OCENA: 9/10










Isana
OCENA: 8/10










Sensique
OCENA: 8/10







Wydaje mi się, że to już wszystko, co chciałam sprawdzić. Jesteście ciekawe wyników?
Ja nie mogę się doczekać!! ;)
Więc ogłaszam punktację:

MIEJSCE PIERWSZE: Ewa Schmitt 47/50    


MIEJSCE DRUGIE: Isana 41/50

MIEJSCE TRZECIE: Carrefour 38/50

MIEJSCE CZWARTE Sensique 31/50

Spodziewałyście się takich wyników? ;)
Pozdrawiam 
Lexi


2 komentarze:

  1. moim ulubionym zmywaczem jest isana o zapachu migdałów 125ml chociaż jest i większa buteleczka. Zmywa każdy lakier, a przede wszystkim zostawia na paznokciach przyjemny zapach migdałów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...