niedziela, 5 sierpnia 2012

NIEZAWODNA OCHRONA? RECENZJA REXONY


Każda z nas ma w swojej torebce, kosmetyczce, toaletce dezodorant. Ile kobiet, tyle różnych antyperspirantów- każda z nas w wyborze tego kosmetyku kieruje się czymś innym.

Gdy odwiedziłam ostatnio swoją drogerię, miałam w głowie jedną myśl - znaleźć dezodorant, który nie zostawi czarnych śladów na moich ubraniach i  ochroni przed potem.

I znalazłam! - Rexona Women, Long Lasting Protection, Clear Diamond, Crystal, 48 h
 Uff - nazwa straaasznie długa. ;)






Dzisiaj zaczynamy od bardzo twórczego zdjęcia ;)

Podoba mi się design pojemnika. Bardzo dobrze leży w dłoni.
Mieści się do torebki.



Nie jestem do końca zadowolona ze sposobu rozpylania. Mam dość długie paznokcie i zdarzy się, że mam problem ze wciśnięciem "przycisku". Raz nawet złamałam pazurek, gdy się bardzo spieszyłam i źle wycelowałam. ;(


Od producenta:

"Antyperspirant w aerozolu Rexona zapewnia niezawodną ochronę, bez względu na co się odważysz, także przed białymi śladami * Nie pozwól, by cokolwiek Ci przeszkodziło, gdy chcesz zrobić wrażenie swoim wyglądem * Długotrwała ochrona * Przebadany dermatologicznie * Nie zawiera alkoholu"

Sposób użycia:

Rozpylać z odległości 15 cm wyłącznie na skórę pod pachami. Unikaj kontaktu z odzieżą, aż do wyschnięcia. Przed użyciem wstrząsnąć. Używać tylko zgodnie z przeznaczeniem. 
Nie rozpylać w pobliżu oczu i twarzy, oraz na uszkodzony i podrażniony naskórek. Pojemnik pod ciśnieniem: chronić przed słońcem i nagrzaniem powyżej 50 stopni C. Nie przekłuwać ani nie spalać, także po zużyciu. Nie rozpylać nad otwartym płomieniem lub żarzącym się materiałem. Nie przechowywać w pobliżu źródeł zapłonu - nie palić tytoniu. Chronić przed dziećmi. Unikać wdychania. Używać w dobrze wentylowanych pomieszczeniach, unikać przedłużonego rozpylania.

Skład:

Butane, Isobutane, Propane, Cyclopentasiloxane, C12 - 15 Alkyl Benzoate, Aluminium, Chlorohydrate, Triethyl Citrate, Parfum, Dimethiconol, Disteardimonium Hectorite, Triethyl Aconitate, Aqua, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitonellal, Limonene, Linalool.

Moja opinia:

W 100% sprostał zadaniu. 150 ml kosztuje około 11 zł - cena dobra, produkt wydajny. Świetnie sprawdza się w upalne dni i co najważniejsze - nie pozostawia białych plam na ubraniach. Każda z Was, która borykała się z tym problemem wie, że ciężko usunąć je usunąć, nawet w praniu.
Nie obsypuje się, przyjemnie pachnie, nie pozostawia lepkiej powłoczki pod pachami. Nie mam zastrzeżeń i polecam! ;)



Ocena: 9/10

Lexi

1 komentarz:

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...