poniedziałek, 13 sierpnia 2012

;)


Witajcie kochane! Przepraszam za chwilową nieobecność, ale inaczej się nie dało. Dziś powracam, może nie   z wielgachnym postem, ale taki mały tez coś ;)
Jak tam miewają się wasz skrzynki pocztowe? Ja mam wrażenie, że listonosz mnie nie lubi ;( Wysłałam strasznie dużo próśb, wypełniłam tony formularzy i nic. Cisza i spokój. Może to dlatego, że próbki nie są z Polski? 
Tylko raz po otwarciu skrzynki ucieszyłam się na widok jej zawartości. 
Doszły do mnie próbki perfum od Lacoste:








Teraz nawet nie pamiętam, czy zamawiałam ten zapach, czy jakiś inny ;) Tak to jest jak próbki przychodzą po paru tygodniach ;p

A jak u Was? Jakie próbki Wy dostałyście?

Lexi





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...