wtorek, 21 sierpnia 2012

POWOLNY CHRUPACZ


Powolny chrupacz porankowy - hmmm - to chyba coś o mnie ;D Nawet imię z reklamy się zgadza ;p
Gdy tylko zobaczyłam najnowszą reklamę Danone Ale Jogurtowy! z chrupaczem Anią w roli głównej, od razu postanowiłam spróbować - pyszny jogurt, którym można zalać płatki na śniadanie -pychota. ;p

Następnego dnia popędziłam do sklepu i oto Jogurtowy stoi w mojej lodówce. Wybrałam smak bananowy - nie przekonałam się do truskawki - może być dla mnie za słodka.





Wczoraj chciałam sobie zrobić płatki własnie z tym jogurtem na śniadanie. Wyciągam zadowolona butelkę z lodówki, sięgam do szafki po płatki - a tam po płatkach ani śladu. ;(
Byłam tak zaabsorbowana Danone, że zapomniałam kupić płatki. ;D
Tak więc na śniadanko zjadłam go z bułką ;p

Troszkę namęczyłam się z otwarciem...



Ale w końcu przy pomocy paznokci i zębów dałam radę ;D



Bardzo dobry jogurt o pysznym, bananowym smaku ;D
Polecam!!

Lexi

2 komentarze:

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...