poniedziałek, 16 lipca 2012

STORNA INTERNETOWA MOICH CUDENIEK







Przeglądam sobie facebooka i bum! Nareszcie INGLOT ma swoją stronę internetową! Strasznie dłuuuuugo na to czekałam. Za każdym razem gdy nie mogłam iść do sklepu (nie było go w mojej okolicy) po moje kochane lakiery na które wydaję fortunę, szukałam w internecie. Szukałam, szukałam, szukałam i wpadałam w dziką furię, gdy nie mogłam znaleźć mojego koloru!! Aż do dzisiaj. Wchodzę na stronkę KLIK i od razu wypatrzyłam świetny kolorek ;) Cenki są przystępne, z tego co wyczytałam, z okazji otwarcia strony jest rabat. Przy zamówieniu powyżej 90 zł - darmowa dostawa -  aż tak wielkich zakupów na razie nie planuję. Moim zdaniem lakiery INGLOT są trwałe, nie odpryskują i mają bardzo wygodne pędzelki. Po jakimś czasie nie tworzą się kluchy ciąguty jak to bywa w tanich lakierach.
Kocham malować paznokcie, a gdy wchodzę do ich sklepu i widzę tyyyyyyyyyle kolorów to po prostu ślinka mi cieknie i czuję się jak Alicja w Krainie Czarów. A jak u Was? Macie jakieś lakiery tej firmy? Co o nich sądzicie?
Lexi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...