poniedziałek, 16 lipca 2012

CELLUOFF


Teraz pochwalę się niedawno otrzymaną próbką preparatu CelluOFF od AVETPHARMY





Po zamówieniu darmowej próbki - szczerze przyznam nie pamiętam jak ją zdobyłam -chyba wysyłałam Avetpharmie dane na maila - w mojej skrzynce znalazła się wypchana koperta. Po wyglądzie i zaadresowaniu koperty nie można zgadnąć co jest w środku. Otwieram i co widzę? Ulotkę, nie wiem jak się na to mówi ? plaster ? z 10       metaliczno - niebieskimi kapsułkami (strasznie podoba mi się kolor :) i opakowanie.
Jak pisze nam producent CelluOFF suplement diety jest innowacyjnym preparatem o wielofunkcyjnym działaniu, przeznaczonym dla kobiet aktywnie walczących  z cellulitem. Bez dodatkowych cukrów.



Po przeczytaniu składu, widzę, że prócz paru E w preparacie zawarte są naturalne składniki.

Dawkowanie - Nie stosuj, gdy:
  • jesteś uczulony na którykolwiek składnik produktu
  • jesteś kobietą w ciąży lub karmisz piersią
  • osoby ze schorzeniem tarczycy i przyjmujące leki przeciwzakrzepowe muszą skonsultować się z lekarzem

Preparat (30 kapsułek w opakowaniu) kosztuje 129 zł, trochę drogo - ale jeśli ma przynosić efekty, czemu nie?
Suplement przetestuje moja siostra. Może zauważy poprawę? Napiszę o tym za mniej więcej 10 dni. 

Chcecie kupić produkt? KLIK na stronie CelluOFF drugi opakowanie gratis!!

Lexi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...