poniedziałek, 16 lipca 2012

JOANNA PEELING DO TWARZY


Dwa tygodnie temu na zakupach w drogerii wpadł mi w oko peeling do twarzy, przepraszam - raczej w nos, gdyż po prostu zakochałam się w jego zapachu! Stał sobie niepozornie na sklepowej półce, czekając, aż wpadnie Lexi i zgarnie go do swojego koszyka i popędzi do kasy. ;)

O jakim produkcie mowa? Oczywiście o Peelingu do Twarzy z gruszką od Joanny z serii Naturia Face cera tłusta i mieszana.





Bardzo podoba mi się opakowanie kosmetyku - miękka, średniej wielkości tubka, z której można "wycisnąć" peeling do końca. Można ją bez problemu spakować do kosmetyczki i zabrać ze sobą na wakacje.  


Nie musicie obawiać się o to, czy przypadkiem nie wycieknie wam, gdy będzie poddawany torturom w wakacyjnej walizce. Gdy mam mokre ręce pojawia u mnie lekki problem z otwarciem zatrzaśniętej tubki - z opresji ratuje mnie ręcznik ;D


Opis producenta: 

"Peeling Naturia face zapewnia doskonałe wygładzenie i oczyszczenie skóry twarzy. Specjalne drobinki ścierające delikatnie złuszczają martwe komórki naskórka, usuwają zanieczyszczenia oraz zmniejszają szorstkość skóry, pozostawiając ją aksamitnie gładką. Peeling zawiera ekstrakt z gruszki o działaniu nawilżającym  i rewitalizującym. Po zastosowaniu skóra jest odświeżona, delikatna i zdrowo wyglądająca."

Rezultaty (według producenta):

  • Oczyszczona skóra twarzy
  • Wyraźnie gładsza i milsza w dotyku
  • Miękka i delikatna

Skład:

Skład: Aqua, Glycerin, Polyethylene, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Pyrus Communis Extract, Propylene Glycol, Xantan Gum, Synthetic Wax, Disodium EDTA, Parfum, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazilinone, Methylisothiazilinone, CI:77288

Sposób użycia:

Niewielką ilość peelingu nanieść na zwilżoną skórę twarzy. Masować kolistymi ruchami omijając okolice oczu i ust. Spłukać obficie wodą. Stosować 1-2 razy w tygodniu.

Moja opinia

Opakowanie zawiera 75 g produktu - pierwsza myśl - mało, ale jest naprawdę wydajny! Swoją tubkę "męczę już 2 tygodnie" i końca na razie nie widać. Cena bardzo przystępna ok 4 - 5 - 6 zł.
Mam jednak jedno ale, według mnie nie jest to straszny ścierający peeling - ja traktuje go jako żel do mycia twarzy rano. Posiada drobinki (zielone - widać na zdjęciu poniżej), ale są one bardzo delikatne. Nie podrażnia twarzy - stosuję go co 2 dzień. Po użyciu moja skóra jest gładsza i odświeżona.  
Produkt ma konsystencję rzadkiego żelu - zdziwiło mnie to, że się pieni ;)



Największym plusem jest dla mnie zapach - po prostu OBŁĘDNY!!!
Świeża, soczysta, orzeźwiająca gruszka sprawia, że czasami mam ochotę zjeść ten żel ;p

Ocena: 10/10

W sklepach mamy do wyboru jeszcze 2 produkty z tej serii:
o zapachu arbuzowym dla cery normalnej i zapachu brzoskwiniowym dla cery suchej i wrażliwej






Naprawdę bardzo polecam. Produkt zakupiony przypadkiem, ale jestem z niego bardzo zadowolona. Na pewno skuszę się na kolejną tubkę. Może tym razem na inny, "smaczny" zapach? ;)

Mam dla was kilka linków -> zakup peelingu w internecie

                             KLIK                     KLIK                         KLIK                            KLIK              

A jakie są wasze opinie na temat tego "smakowitego" produktu?;))

Lexi

2 komentarze:

  1. CIEKAWA RECENZJA.. ZAPRASZAM DO SIEBIE I O KOMENTARZ PROSZĘ :)http://mama-laurki-testuje.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog odwiedzony - komentarz zostawiony ;)Dziękuję za miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...