poniedziałek, 16 lipca 2012

MOJA SKRZYNKA

Znacie te uczucie, gdy otwieracie swoją skrzynkę pocztową i znajdujecie tam piękną próbeczkę lub lepiej - kilka kopert z próbeczkami? Świetne prawda? Mi buzia sama się śmieje gdy wracam do mieszkanka z kopertą pod pachą. Ostatnio skrzynka nie wita mnie tak jak powinna, ale mam nadzieję, że niedługo dotrą oczekiwane próbki. Na razie pochwalę wam się tym, co dostałam do tej pory. Może nie jest tego strasznie dużo, ale jestem z mojej kolekcji bardzo dumna. A może wy pochwalicie się swoimi kolekcjami? Wysyłajcie zdjęcia na maila lexflex@poczta.onet.pl - podajcie także swoje nicki, imiona itp. może być nawet adres bloga. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...