wtorek, 31 lipca 2012

PRZYSPIESZACZ OPALANIA SORAYA

Wakacje, słońce, żar "leje" się z nieba - nie pozostaje nic innego, jak zrecenzować dla was kosmetyki, które zabrałam ze sobą na plażę. Nie wszystkie spełniły moje oczekiwania, ale znalazłam swoje perełki.

Na początek wybrałam Ujędrniający Przyspieszacz Opalania SORAYA





Bardzo fajne opakowanie, pomarańczowa tuba, która bez problemu zmieściła się w mojej kosmetyczce.
Można śmiało wycisnąć tubkę do samego końca, bez bawienia się nożyczkami itp.


Tak jak pisałam we wcześniejszych recenzjach, bardzo lubię, gdy opakowanie kosmetyku ma zamknięcie na  mocny "zatrzask". Mam wtedy pewność, że podczas podróży nie czeka mnie niemiła niespodzianka z rozlaną zawartością w roli głównej. Tak więc, Przyspieszacz dostaje + za opakowanie.


Opis producenta:

"Delikatna emulsja przyspieszająca opalanie polecana do stosowania na plaży i w solarium. Specjalnie opracowana formuła skraca czas potrzebny do uzyskania naturalnej opalenizny, a dodatkowo ujędrnia skórę"








Masło kakaowe - poprawia koloryt skóry, posiada wyjątkowe właściwości regenerujące, wygładzające i nawilżające




Tyr-ol - substancja przyspieszająca opalanie. Stymuluje powstawanie melaniny - brązowego pigmentu skóry,       dającego efekt opalenizny




Ekstrakt z kigelii afrykańskiej - sprawia, że skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna

















Witamina E - neutralizuje wolne rodniki i zapobiega starzeniu się skóry











Aktywne polifenole ze skórki jabłka - chronią DNA skóry








Skład:

AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, ETHYLHEXYL STEARATE, CETEARYL,ALCOHOL, GLICERYL STEARATE, PROPYLENE GLYCOL, CETEARETH-20, PETROLTUM, OLEOYL TYROSINE, BUTYLENE GLYCOL, OLEIC AMID, CETEARETH-12, TETRAHYDROXYPROPYL ETHYLENEDIAMINE, THEOBROMA CACAO (COCOA) SEED BUTTER, PENTHENOL, TOCOPHEROL, KIGELIA AFRICANA FRUIT EXTRACT, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, ALLANTOIN, DIMETHICONE, DMDM HYDANTOIN, CARBOMER, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PARFUM, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL (LILIAL), CITRAL, CITRONELLOL, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYISOHEXYL, 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE (LYRAL), ISOEUGENOL, LMONENE, LINALOOL.



Sposób użycia:

Przyspieszacz równomiernie rozprowadzić na skórze. Stosować przed wyjściem na słońce lub przed wizytą na solarium. Preparat nie zawiera filtrów UVA/UVB. Nie chroni przed poparzeniami słonecznymi. Nie stosować w okolicach oczu. Nie stosować w okolicach oczu.


Moja opinia:

Tubka ma pojemność 150 ml. Bardzo wydajna. Cena w okolicach 14 zł - jak dla mnie nie jest to wygórowana cena za kosmetyk, który naprawdę działa - po jego zastosowaniu na moich tegorocznych wakacjach jestem zachwycona!
Wróciłam z piękną opalenizną - nie koniecznie równomierną, gdyż "opalałam się" na leżaku w spodenkach czytając książkę. Tak mnie wciągnęła, że nie zauważyłam, że spaliłam sobie na raka nogi, ramiona i dekolt posmarowany wcześniej przyspieszaczem. Dodam, że nie siedziałam na słońcu długo - coś koło pół godzinki. Trzeba uważać, żeby nie przesadzić z opalaniem - przyspieszacz jest ekspresowy i można się poparzyć.

Oto dowód - moje opalone nóżki :) (I piękne ślady po spodenkach)


Produkt bardzo ładnie się rozprowadza, jest gęsty, nie zostawia lepkiej powłoczki na skórze, nie zauważyłam też, żeby plamił ubranie. Szybko się wchłania i całkiem ładnie pachnie. kolejnym plusem jest nawilżenie skóry.


Polecam go wszystkim, którzy mają jasną karnację i chcą się szybko opalić. Jest moim hitem na lato i nie zamienię go na żaden inny ;)

Ocena: 10/10

Stronki na których możecie nabyć ten cudowny przyspieszacz:
(W drogeriach i hipermarketach też jest dostępny)

KLIK                 KLIK                 KLIK                   KLIK                  KLIK              KLIK

Lexi


1 komentarz:

  1. Lubię kosmetyki z masłem kakaowym, właśnie dlatego, że mają ladny zapach i przyspieszają opalanie i nadają skórze naturalny oliwkowy kolor. uzywam tego kosmetyku często i jestem bardzo zadowolona z jego dzialania.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...