piątek, 15 lutego 2013

TUSZE TUSZE KOCHAM TUSZE!


Dzisiaj listonosz pukał do moich drzwi kilka razy :D Co mi przyniósł? Zobaczcie sami!

Przez najbliższe 3 tygodnie będę testować nowe tusze od Wibo / Lovely
Na mnie już same kolory opakowań podziałały zachęcająco :D


W moje ręce trafiły:

  • Volume Booster Lovely
Wszechstronna maskara z jedwabiem, d-pantenolem i kolagenem



  • Wibo Lift Lash XXL Volume Mascara
Pogrubiająca maskara unosząca rzęsy



  • Mascara False Lashes Lovely
Maskara nadająca efekt sztucznych rzęs



Która podbije moje serce?
Już wkrótce wszystko będzie jasne :D

Tusze do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu Banga.pl i przynależności do Klubu Kejt 



3 komentarze:

  1. Czekam na opinie jak sprawują się tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę to pokazać Julii :)
    Ja obserwuję i zapraszam do nas do rewanżu:
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się ich doczekać, zwłaszcza niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...