piątek, 26 października 2012

TAG MOJE WŁOSY W PIGUŁCE


Po raz pierwszy zostałam oTAGowana. Kto sprawił mi tą przyjemność? Otóż tą świetną blogerką jest angelisia.k której baardzo dziękuję :D

Jakie są zasady?
  • odpowiedzieć na 13 pytań
  • oTAGować 5 osób
  • podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu



  • Twój naturalny kolor włosów
ciemnobrązowy
  • Twój obecny kolor włosów
ciemna czekolada



  • Aktualna długość włosów
długie
  • Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy
do końca pleców
  • Jak często podcinasz końcówki
co miesiąc
  • Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane
proste
  • Jaką porowatość mają Twoje włosy
nie mam pojęcia :)
  • Jakie są Twoje włosy (normalne, przetłuszczające się, suche itp.)
przy skórze tłuste, na długości normalne
  • Jak wygląda Twój codzienny rytuał pielęgnacyjny
Myję włosy wieczorem i stosuję odżywkę
  • Czego nie lubią Twoje włosy (wiatru, silikonów itd.)
silikonów
  • Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie)
wszystko :D
  • Jaka jest Twoja ulubiona fryzura
warkocz kłos
  • Gdyby twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały
że źle się nimi zajmuję :( :D
  • + 14. (opcjonalnie) Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów
od kiedy zaczęły wypadać

Do zabawy zapraszam:



1 komentarz:

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...