poniedziałek, 1 października 2012

CO W SKRZYNCE


Dzisiaj przeżyłam nalot listonoszy i kurierów - i to dosłownie :D też macie czasem takie dni, że drzwi Wam się nie zamykają? Ja nie mam nic przeciwko - w końcu to radość dla każdej blogerki. :D
Co ostatnio trafiło w moje ręce?

  • Bratek Plus - 25 tabletek 
Bartek Plus suplement diety zawiera wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego, którego działanie wspiera cynk.
Suplement diety został opracowany z myślą o osobach pragnących wspomóc utrzymanie prawidłowego stanu skóry, także w okresie dojrzewania.











 Bardzo przyda mi się taki suplement diety - w końcu każda dziewczyna chce mieć zdrową, piękną i gładką skórę :) Zobaczymy jak się sprawdzi ;p


  • Próbki od Arkany - zdobyte w akcji happy hour na Facebooku
Po dwie próbki Amino Bio Cream - Bioaktywny krem  z aminokwasami i dwie saszetki Biomimetic Lift Up Cream - Biomimetyczny krem z aminokwasami (brzmi ciekawie prawda?)






Żeby Was nie zanudzić i potrzymać trochę w niepewności resztę pokażę jutro :)
Buziaki



1 komentarz:

  1. Ja dziś dostałam podobny specyfik do Ciebie, z tym, że Morwę Białą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...