środa, 17 października 2012

PRZETWORY CZAS ZACZĄĆ !!


Każdy ostatnio widzi jaka jest pogoda za oknem - szaro, smutno, liście spadają z drzew - jednym słowem jesień nadeszła. 
Lexi postanowiła więc ostatnio wziąć się za przetwory. :) Nie ma nic lepszego niż gęsty, słodki sok lub syrop dolany do herbatki albo pyszna konfitura. Kocham widok pełnej szafki słoiczków, które jak małe klejnoty z zamkniętymi w środku kolorowymi pysznościami tylko czekają, aż najdzie mnie ochota na coś słodkiego ;D A jestem strasznym łakomczuchem ;p

Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami zdjęciami, które cykałam przy robieniu pysznego syropu z pigwy.













1 komentarz:

  1. Pigwa:D Uwielbiam! Od wieków moja babcia i teraz moja mama robią sok z pigwy. Nadejdzie i pora na mnie, ale to nie teraz:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...