czwartek, 4 października 2012

AVETPHARMA - MEGA KRZEM




Bardzo mi miło poinformować Was, że nawiązałam współpracę z firmą Avetpharma, dzięki której mam okazję przetestować Mega Krzem.

Co to za produkt? 

Mega Krzem to suplement diety bogaty w krzem, metioninę, witaminy i minerały oraz miedź, który pomaga budować i pielęgnować zdrowe i piękne włosy oraz mocne paznokcie.

Bardzo się cieszę - ostatnio mam problem z wypadającymi włosami i łamliwymi paznokciami. :(









W całym opakowaniu jest 60 twardych, zielonych tabletek. Szacuję, że starczy mi na około dwa miesiące codziennego zażywania.


               Od razu zabieram się do testowania - jakie będą wyniki dowiecie się za dwa miesiące :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy.
    Ciekawe czy okażą się skuteczne w działaniu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te tabletki, ale boje się, że będa mialy skutki uboczne i moja waga wzrośnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...