sobota, 10 listopada 2012

OCZYSZCZAJĄCY PŁYN MICELARNY EVELINE


Pamiętacie jak pisałam kiedyś, że nie jestem fanką płynów micelarnych? Zmieniłam zdanie, po przetestowaniu Oczyszczającego Płynu Micelarnego Eveline!!





Opakowanie produktu bardzo przypadło mi do gustu - jest bardzo poręczne i kobiece. Ten stonowany niebieski kolor i żadnych udziwnień? To jest to co lubię w opakowaniach kosmetyków.
 W butelce znajduje się 200 ml płynu - to dość dużo jak dla mnie gdyż zmywam makijaż codziennie - nigdy nie położyłabym się spać bez przejechania po twarzy wacikiem = co to to nie!!!


Płyn jest bardzo wydajny - stosuje go od tygodnia, a nie widzę zbytniego ubytku w butelce.


Produkt zdobył moje serce głównie tym, że nie pozostawia na skórze tłustego filmu, którego po prostu nie cierpię!! Brr!!
Bardzo dobrze zmywa makijaż - nawet ten mocny z oczu jak np smokey eyes :D
Nie pozostawia uczucia ściągnięcia i nie podrażnia.
Lubię to, że jednym produktem mogę zmyć i oczy i twarz - jest to bardzo pomocne.

Wybawieniem jest dla mnie fakt, iż płyn matuje skórę i to dokładnie tam gdzie chcę - w strefie T która jest moją piętą achillesową. Po przemyciu twarzy płynem nie muszę się bać, że wyglądam jak świecąca czerwona bombka na choince. :)


Nie wysusza skóry, można nawet powiedzieć, że ją trochę nawilża - kolejny plus.

W 100 % Wam go polecam! Biegnijcie do sklepu!!:)


1 komentarz:

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...