sobota, 10 listopada 2012

KOREKTOR DO BRWI EVELINE


Nie wiem jak Wy, ale ja miałam po raz pierwszy w życiu do czynienia z tego typu produktem.
Korektor do brwi? Co to jest? Pomyślałam w pierwszej chwili.





Otworzyłam buteleczki (testowałam 2 kolory: czarny i brązowy) i moim oczom ukazała się gęsta szczoteczka  - dokładnie taka jak w tuszu do rzęs :)




Pobiegłam więc szybko do łazienki i od razu wzięłam się do czesania i doprowadzania moich dość gęstych brwi do porządku. 
Po skończonej pracy spojrzałam w lustro i własnym oczom nie wierzyłam!!
Moje brwi były nareszcie tam gdzie powinny - wszystkie włoski ułożone, nic nie sterczy.

Pomyślałam - to jest to!! 


Na dole moja brew przed - na górze po :D Mam nadzieję że widać różnicę?

Nie ma żadnych problemów z aplikacją. Po prostu malujecie tak jak rzęsy :D Nie ma w tym nic trudnego.
Korektor nabłyszcza i sprawia że włoski są sztywniejsze, ale nie jest to jakoś strasznie odczuwalne. 

Polecam wszystkim Wam, które nie mają korektora!!! Nie wiecie co tracicie! :D

Ocena 10 / 10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...