sobota, 10 listopada 2012

MATUJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY EVELINE


Każda z nas wie, że podstawą pielęgnacji jest krem. Ja zwracam na niego szczególną uwagę - mam cerę mieszaną, więc muszę wybierać produkty, które w pełni zadowolą moją kapryśną skórę.
Przetestowałam już sporo kremów na dzień i na noc, ale dopiero po tym produkcie mogę powiedzieć, że do niego wrócę.
Jaki krem mam na myśli? To Matujący krem nawilżający od Eveline na dzień i na noc z kwasem hialuronowym Q10 i koktajlem witamin A, E i F.





Krem ma bardzo wygodne opakowanie - jest to średni słoiczek, który na pierwszy rzut oka wydaje się być szklany, ale jest plastikowy. Bardzo dobrze, gdyż nie jest ciężki i nie obciąża zbytnio kosmetyczki.


Ciekawą sprawą jest konsystencja.
Gdy patrzymy na krem w opakowaniu jest jesteśmy na 100% pewni że jest bardzo gęsty. Jednak gdy zanurzamy palce, nie możemy wyjść z szoku :D
Krem jest bardzo lekki!
W kontakcie ze skórą zmienia konsystencję! :D

Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej otoczki. Nie ma problemów z rozprowadzaniem. 
Bardzo dobrze matowi cerę, zwłaszcza w strefie T.
Świetnie nawilża i poprawia stan skóry - po tygodniu zauważyłam że stała się bardziej promienna i delikatna.


Krem nie uczula ani nie zatyka porów - po prostu ideał! A te witaminy i kwas hialuronowy który ma w sobie?
Kobiety to lubią!!! :D

Polecam wszystkim!
Ocena 10 /10






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...