czwartek, 4 lipca 2013

AGE DEFENSE 3D MASKA SKUTECZNIE ODMŁADZAJĄCA I AGE PROTECT MASKA BŁOTNA PRZECIWZMARSZCZKOWA - EFEKTIMA


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzjami dwóch ostatnich maseczek od Efektimy, które tym razem nie testowałam ja, ale moja mama.
Wypróbowała, podzieliła się opinią i jest! Cieplutki post o
Age Defense 3D Masce Skutecznie Odmładzającej oraz Age Protect Masce Błotnej Przeciwzmarszczkowej.





Age Defense 3D Maska Skutecznie Odmładzająca

Od producenta:

"Skuteczna maseczka przeciwzmarszczkowa. Zawiera natychmiastowo działający kompleks napinający. Spłyca zmarszczki i przywraca skórze jędrność oraz sprężystość. Chroni przed wolnymi rodnikami. Liftinguje i stymuluje komórki do produkcji kolagenu. Wzbogacona w wyciąg z lotosu i gerbery Jamesona wygładza skórę oraz zmniejsza zmarszczki mimiczne.
Efektem zabiegu jest zregenerowana, gładka i elastyczna skóra. Zmarszczki stają się mniej widoczne."


Sposób użycia:

"Na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nałożyć równomiernie maskę, omijając okolice oczu i ust. Po upływie 20 minut usunąć delikatnie pozostałości przy pomocy chusteczki kosmetycznej. Stosować 2-3 razy w tygodniu."



Konsystencja, kolor, zapach: Maseczka znajduje się standardowo w 7 ml opakowaniu. Niestety nie starczyło jej by pokryć także dekolt i szyję ( uważam, że kiedy mamy do czynienia z maseczkami przeciwzmarszczkowymi powinno ich być zdecydowanie więcej w opakowaniu). Maseczka ma biały kolor i dość gęstą konsystencję. Bardzo dobrze się rozprowadza.

Działanie: Maseczka po około 20 minutach wchłania się w skórę niemal całkowicie. Aby pozbyć się tego co pozostało wystarczy przetrzeć twarz chusteczką lub po prostu zmyć wodą.
Po użyciu skóra jest bardzo delikatna i miła w dotyku. 
Maseczka świetnie nawilża cerę, ale pozostawia na skórze delikatny tłusty film ( moja mama nie lubi tego tak samo jak ja :)

Mama jest bardzo zadowolona z maseczki ( mimo jej maleńkich minusików powróci do niej ). Najbardziej cieszy ją efekt gładkiej i napiętej skóry - godna polecenia!


Age Protect  Maska Błotna Przeciwzmarszczkowa

Od producenta:

"Odmładzająca skórę maseczka, na bazie błota zawierającego 70% substancji organicznych. Głęboko wnika w pory, absorbuje nagromadzone zanieczyszczenia, dodaje blasku i witalności. Biostymuluje komórki skóry, powoduje wzrost elastyczności i efekt wzmocnienia naskórka. Dodatkowo maseczka wzbogacona została w wyciąg z kwiatu orchidei, który nawilża, działa przeciwstarzeniowo oraz redukuje drobne zmarszczki.
Efektem zabiegu jest wzmocniona, bardziej napięta i elastyczna skóra. Zmarszczki są mniej widoczne, a cera świeża i promienna."


Sposób użycia:

""Na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nałożyć grubą warstwę maseczki, omijając okolice oczu i ust. Po upływie 20 minut zmyć ciepłą wodą. Stosować 1-2 razy w tygodniu. 


Kolor, zapach, konsystencja: Maseczka ma bardzo gęstą konsystencję ( moja mama miała lekkie problemy z rozprowadzeniem jej na twarzy ). Byłyśmy święcie przekonane, że maseczka będzie miała brązowy kolor - chyba za bardzo przekonało nas zdjęcie na opakowaniu :) i miałyśmy rację!
Mama czuła się jakby faktycznie nakładała na twarz błotko - ale nie było to nieprzyjemne uczucie.
Maseczka nie ma drażniącego zapachu - jest raczej neutralny.

Działanie: Po 20 minutach mama zmyła maseczkę letnią wodą. Skóra była bardzo odżywiona ( pewnie to zasługa wyciągu z kwiatu orchidei ). Jednak nie spowodowała jakichś mega efektów. Skóra nie była bardziej elastyczna, ani  jakoś mega gładka. 
Moja mama nie miała uczucia ściągnięcia, maseczka nie podrażniła jej wrażliwej skóry.

Podsumowując - maseczka nie należy do złych, ale tez nie jest świetna - nie wiem czy do niej powrócimy.


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.





3 komentarze:

  1. U mnie czekają maseczki do zużycia z Efektimy do rąk i stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta błotna u mojej mamy sie niesprawdziła,skóra strasznie ja piekła :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...