niedziela, 31 sierpnia 2014

CZAS SIĘ ZAMASKOWAĆ! CZYLI STOP SUCHEJ SKÓRZE TWARZY Z BEAUTYFACE!


Pewnie już słyszałyście o akcji "Mówię STOP suchej skórze" prowadzonej przej BeautyFace. To już druga odsłona akcji - w zeszłym roku mogłam przetestować kolagenowe płatki pod oczy link, a w tym roku trafiła do mnie Ujędrniająco - napinająca kolagenowa maska z mikroelementami i mentolem.
Czy jestem z niej zadowolona? Jakie mam odczucia?
Zapraszam dalej!!




Od producenta:

" Maska BeautyFace to gotowy profesjonalny zabieg na twarz, stworzony na bazie naturalnego kolagenu. Dzięki nowoczesnej technologii, substancje zawarte w masce działają silniej niż w tradycyjnych maseczkach. Każde opakowanie składa się z gotowego hydrożelowego płata, zatopionego w aktywnym serum, zawierającym czysty kolagen o cząsteczce 3 tysiące razy mniejszej od zwykłego kolagenu, co sprawia, że jest znacznie efektywniej wchłaniany. Hydrożelowy płat spełnia rolę filtru, który pozwala składnikom zawartym w serum działać silniej i wnikać w głębokie warstwy skóry. Naturalny kolagen zawarty w maskach BeautyFace jest najbardziej zbliżony do białka z komórek ludzkiej skóry, dlatego jest doskonale przyswajalny i w rewolucyjny sposób wypełnia ubytki kolagenu, których produkcja zmniejsza się po 25 roku życia, a także stymuluje komórki do odbudowy. Eliminuje zmarszczki, głęboko nawilża i regeneruje skórę, ujędrnia i uelastycznia, wygładza, poprawia koloryt i mikrocyrkulację. Efekty działania maski widoczne są już po pierwszym użyciu, a pełen cykl 5 zabiegów sprawi, że skóra stanie się odmłodzona i zregenerowana na długi czas."


Moja maska szczególnie polecana jest po opalaniu i klimatyzacji. To się świetnie składa, ponieważ pracuję w pomieszczeniu gdzie klima chodzi na całego. Wakacje się skończyły, ale wiadomo, że opalałam się na całego jak każdy. Teraz lekko schodzi mi skóra, a na twarzy często zdarza się tak, że podkład podkreśla suche skórki. Krem niby pomaga, ale nie na długo. 
Nie muszę więc mówić, jak duże nadzieje pokładałam w tej masce.


Tak jak zalecał producent oczyściła twarz, wykonałam peeling aby pozbyć się martwego naskórka, przygotowałam gorącą (ale nie wrzącą!) wodę i zanurzyłam opakowanie z maską na 30 sekund.

Uważajcie jak otwieracie opakowanie :P Nie byłabym sobą jakbym nie rozlała trochę płynu z opakowania :D Jeszcze nie mogłam wyjąć maski bo się jakoś zaczepiła (nie wiem jakim cudem :) no ale w końcu przestała ze mną walczyć i wyszła :D

Nałożyłam na twarz...i zamieniłam się w niebieskiego potworka!
Buuu! Straszę! Hahaha :D



Nie ma co - mogłam kandydować na miss wioski smerfów :D
Jak widzicie na zdjęciu maska trochę mi odstawała na brodzie, oczy prawie zasłonięte, a ust nie widać :D Musiałam wybierać - albo będę widziała, albo mówiła :) Wybrałam to pierwsze.
Albo mam jakąś małą twarz, albo nie wiem - rozmiarowo maska mi nie przypasowała. Ale to nie szkodzi. Przecież jest robiona na standardową miarę, tak by każda z nas mogła z niej skorzystać.

Położyłam się i przez 30 min zażywałam błogiego relaksu. Nie polecam chodzenia z maską - spada!
Maska straaasznie mrozi - uczucie takie, jakbyście włożyły twarz do lodówki :D Mroźno ale przyjemnie ;) 
Po zdjęciu maski jeszcze czułam efekt mentolu. Nie było żadnego szczypania, ani ściągnięcia. 
Wklepałam resztkę płynu z opakowania i zaczęłam sprzątanie - dzień jak co dzień :)

Teraz moja skóra jest bardzo dobrze nawilżona - nie widać już suchych skórek! Maskę robiłam 7 godzin temu, a co ciekawe moja skóra nie świeci się jak zawsze!
Duży plus. Jest gładka i odświeżona - lubię to!

Coś mi się wydaje, że do niej wrócę. Kosztuje 9,90 zł (w promocji )więc nie jest to mega wielki wypadek, a wtedy kiedy nasza skóra potrzebuje nawilżenia jest jak znalazł!

Jestem z niej zadowolona :) Fajna maska, nie ma drażniącego zapachu, łatwo się ją "zakłada".
Jestem ciekawa jak sprawdzają się inne warianty masek :) Intryguje mnie ta zmniejszająca blizny :)



A może Wy też je testowałyście i chcecie się podzielić opinią? 
Piszcie w komentarzach! :)


Fakt, że dostałam maskę do przetestowania nie wpłynął na moją opinię 






7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie:)
    http://cysiaaak.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  3. byłaby fajna, ale mi się robią suche skórki właśnie w miejscach gdzie tej maski nie ma, czyli koło nosa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. We provide drugs for the treatment of various health problems, by using a drug that is already supplied with grain can cure the disease completely.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  5. Kami menyediakan obat untuk pengobatan berbagai masalah kesehatan, dengan menggunakan obat yang telah disediakan dan biji-bijian dapat menyembuhkan penyakit sepenuhnya.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    Herbal Alami

    One Piece

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...