niedziela, 31 sierpnia 2014

CZAS SIĘ ZAMASKOWAĆ! CZYLI STOP SUCHEJ SKÓRZE TWARZY Z BEAUTYFACE!


Pewnie już słyszałyście o akcji "Mówię STOP suchej skórze" prowadzonej przej BeautyFace. To już druga odsłona akcji - w zeszłym roku mogłam przetestować kolagenowe płatki pod oczy link, a w tym roku trafiła do mnie Ujędrniająco - napinająca kolagenowa maska z mikroelementami i mentolem.
Czy jestem z niej zadowolona? Jakie mam odczucia?
Zapraszam dalej!!




Od producenta:

" Maska BeautyFace to gotowy profesjonalny zabieg na twarz, stworzony na bazie naturalnego kolagenu. Dzięki nowoczesnej technologii, substancje zawarte w masce działają silniej niż w tradycyjnych maseczkach. Każde opakowanie składa się z gotowego hydrożelowego płata, zatopionego w aktywnym serum, zawierającym czysty kolagen o cząsteczce 3 tysiące razy mniejszej od zwykłego kolagenu, co sprawia, że jest znacznie efektywniej wchłaniany. Hydrożelowy płat spełnia rolę filtru, który pozwala składnikom zawartym w serum działać silniej i wnikać w głębokie warstwy skóry. Naturalny kolagen zawarty w maskach BeautyFace jest najbardziej zbliżony do białka z komórek ludzkiej skóry, dlatego jest doskonale przyswajalny i w rewolucyjny sposób wypełnia ubytki kolagenu, których produkcja zmniejsza się po 25 roku życia, a także stymuluje komórki do odbudowy. Eliminuje zmarszczki, głęboko nawilża i regeneruje skórę, ujędrnia i uelastycznia, wygładza, poprawia koloryt i mikrocyrkulację. Efekty działania maski widoczne są już po pierwszym użyciu, a pełen cykl 5 zabiegów sprawi, że skóra stanie się odmłodzona i zregenerowana na długi czas."


Moja maska szczególnie polecana jest po opalaniu i klimatyzacji. To się świetnie składa, ponieważ pracuję w pomieszczeniu gdzie klima chodzi na całego. Wakacje się skończyły, ale wiadomo, że opalałam się na całego jak każdy. Teraz lekko schodzi mi skóra, a na twarzy często zdarza się tak, że podkład podkreśla suche skórki. Krem niby pomaga, ale nie na długo. 
Nie muszę więc mówić, jak duże nadzieje pokładałam w tej masce.


Tak jak zalecał producent oczyściła twarz, wykonałam peeling aby pozbyć się martwego naskórka, przygotowałam gorącą (ale nie wrzącą!) wodę i zanurzyłam opakowanie z maską na 30 sekund.

Uważajcie jak otwieracie opakowanie :P Nie byłabym sobą jakbym nie rozlała trochę płynu z opakowania :D Jeszcze nie mogłam wyjąć maski bo się jakoś zaczepiła (nie wiem jakim cudem :) no ale w końcu przestała ze mną walczyć i wyszła :D

Nałożyłam na twarz...i zamieniłam się w niebieskiego potworka!
Buuu! Straszę! Hahaha :D



Nie ma co - mogłam kandydować na miss wioski smerfów :D
Jak widzicie na zdjęciu maska trochę mi odstawała na brodzie, oczy prawie zasłonięte, a ust nie widać :D Musiałam wybierać - albo będę widziała, albo mówiła :) Wybrałam to pierwsze.
Albo mam jakąś małą twarz, albo nie wiem - rozmiarowo maska mi nie przypasowała. Ale to nie szkodzi. Przecież jest robiona na standardową miarę, tak by każda z nas mogła z niej skorzystać.

Położyłam się i przez 30 min zażywałam błogiego relaksu. Nie polecam chodzenia z maską - spada!
Maska straaasznie mrozi - uczucie takie, jakbyście włożyły twarz do lodówki :D Mroźno ale przyjemnie ;) 
Po zdjęciu maski jeszcze czułam efekt mentolu. Nie było żadnego szczypania, ani ściągnięcia. 
Wklepałam resztkę płynu z opakowania i zaczęłam sprzątanie - dzień jak co dzień :)

Teraz moja skóra jest bardzo dobrze nawilżona - nie widać już suchych skórek! Maskę robiłam 7 godzin temu, a co ciekawe moja skóra nie świeci się jak zawsze!
Duży plus. Jest gładka i odświeżona - lubię to!

Coś mi się wydaje, że do niej wrócę. Kosztuje 9,90 zł (w promocji )więc nie jest to mega wielki wypadek, a wtedy kiedy nasza skóra potrzebuje nawilżenia jest jak znalazł!

Jestem z niej zadowolona :) Fajna maska, nie ma drażniącego zapachu, łatwo się ją "zakłada".
Jestem ciekawa jak sprawdzają się inne warianty masek :) Intryguje mnie ta zmniejszająca blizny :)



A może Wy też je testowałyście i chcecie się podzielić opinią? 
Piszcie w komentarzach! :)


Fakt, że dostałam maskę do przetestowania nie wpłynął na moją opinię 






4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie:)
    http://cysiaaak.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. byłaby fajna, ale mi się robią suche skórki właśnie w miejscach gdzie tej maski nie ma, czyli koło nosa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. We provide drugs for the treatment of various health problems, by using a drug that is already supplied with grain can cure the disease completely.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...