niedziela, 20 stycznia 2013

CERA DO POPRAWKI! CZYLI TROCHĘ O BRATKU PLUS


Nie mam idealnej cery - przyznam to szczerze. Jednak nie walczę z jakimiś wielkimi niedoskonałościami - nie mam trądziku, ale zdarzają się u mnie krostki, które nie chcą znikać.
Wiem, wiem może przesadzam, ale czy to źle, że chciałabym mieć idealną skórę, na której nie pojawiają się żadne wypryski i tym podobne? Myślę, że nie.
Dlatego więc zaczęłam szukać czegoś, co pomoże rozwiązać moje problemy, ale od wewnątrz - i trafiłam na suplement diety Bratek Plus.





Przez około 2 miesiące przyjmowałam codziennie rano po 1 tabletce (piszę "około", gdyż w opakowaniu znajduje się 50 tabletek).
Tabletki są bardzo małe i mają okrągły kształt. Wyglądają bardzo naturalnie, nie mają smaku (są neutralne).


Jakie są efekty kuracji? Powiem szczerze, że jest to kuracja dla "twardych graczy".
Otóż tabletki działają od środka i dzięki nim mamy prawdziwy detoks. Już po pierwszych tygodniach stosowania a skórze pojawia się więcej niedoskonałości. Ale czego się nie robi dla pięknej skóry!

Otóż trzeba przecierpieć trochę, bo później jest o niebo lepiej! Niedoskonałości jest coraz mniej - teraz jestem na etapie, kiedy nie pojawiają się prawie wcale, a jeśli już obudzę się z jakąś niespodzianką znika ona równie szybko jak się pojawiła.

Moja cera jest promienna, niedoskonałości mniej - czego chcieć więcej?


Polecam każdemu, kto boryka się z problemem podobnym do mojego! Na serio warto pomęczyć się trochę!
Dla efektów jakie daje ta kuracja - warto!



1 komentarz:

  1. Ja obecnie łykam tableki drożdzowe :), kiedyś piłam herbatki z bratka, ale jakos spektakularnych efektów nie było :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłeś mój blog ;) Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Zapraszam do obserwowania - odwdzięczę się tym samym ;p
Lexi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...